Trailere noi: The Boss Baby, Unforgettable, Dunkirk, Despicable Me 3, Going...
Going in Style Despicable Me 3 Dunkirk Unforgettable The Snare The Boss Baby The Last Word
View ArticleFilme bune, filme nebune #34
The Magnificent Seven (2016) – slabut, mai ales scenariul. Dialoguri idioate, decizii fara nicio logica si cel mai previzibil scenariu pe care l-am vazut in ultimul timp. Compari filmul asta cu The...
View ArticleFilme bune, filme nebune #35
Brimstone (2016) – de la Se7en n-am mai vazut un film care sa ma faca sa urasc rolul negativ ca la asta. Bun film! Why Him? (2016) – nu e o comedie rea, dar, la ce distributie are, se putea mai bine....
View ArticleFilme bune, filme nebune #36
Guardians of the Galaxy Vol. 2 (2017) – este peste tot ce am vazut eu pana acum in materie de SF si filme cu supereroi. Obligatoriu de vazut la cinema. Logan (2017) – al doilea cel mai bun film cu...
View ArticleFilme bune, filme nebune #37
Lion (2016) – Pentru poveste, actori si modul in care a fost filmat, merita vazut. Frumoasa si Bestia (2017) – nu sunt eu cu musicalurile, dar asta a mers. Personal Shopper (2016) – Kristen Stewart nu...
View ArticleFilme bune, filme nebune #38
Contratiempo (2016) – bun de tot! De la [Rec] si A Perfect Day n-am mai vazut un film spaniol atat de bun. Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (2017) – primele doua din serie mi-au placut...
View ArticleFilme bune, filme nebune #39
Perfetti sconosciuti (2016) – bun de tot. Dialoguri interesante si imprevizibile. Un film care te pune pe ganduri. Baywatch (2017) – 10 minute am rezistat sa vad din el. Zac Efron este oficial actor de...
View ArticleFilme bune, filme nebune #40
The Hitman’s Bodyguard (2017) – unul dintre cele mai bune filme de actiune de la primul Taken incoace. La filmul asta, totul este peste medie: actori, dialoguri, scene de lupta, muzica, stil de...
View ArticleFilme bune, filme nebune #41
Baby Driver (2017) – bun de tot. Original, cu un soundtrack excelent, dialoguri decente si impuscaturi asa cum rar o sa mai auziti. Lady Macbeth (2016) – actorii si-au facut bine treaba si cam atat....
View ArticleFilme bune, filme nebune #42
The Big Sick (2017) – cea mai atipica comedie vazuta in ultimul an. Si cea mai buna. Spider-Man: Homecoming (2017) – daca aveti pana in 15 ani, sunt sanse sa va placa. IT (2017) – la cat de laudat a...
View ArticleFilme bune, filme nebune #43
The Dark Tower (2017) – plictisitor, plictisitor, plictisitor. The Beguiled (2017) – pacat de distributie. Kingsman: The Golden Circle – simpatic, deloc plictisitor si cu dialoguri decente. Wind River...
View ArticleFilme bune, filme nebune #44
Brawl in Cell Block 99 (2017) – bun de tot! L-am pus alaturi de Brimstone, Passengers, Baby Driver, Guardians of the Galaxy Vol. 2, Perfetti sconosciut, The Hitman’s Bodyguard, Three Billboards Outside...
View ArticleFilme bune, filme nebune #45
Avengers: Infinity War (2018) – Bun spre foarte bun. Dintre filmele cu super eroi din ultimul an, doar Deadpool 2 si Gardienii Galaxiei Vol. 2 mi s-au parut mai bune. Deadpool 2 (2018) – e atat de bun...
View Article
More Pages to Explore .....